Ezwim Telecom Monitor 2015

Ezwim, the worldwide leader in Telecom Expense Management (TEM) technology, has created the Ezwim Telecom Monitor for the fifth year in a row. The most important conclusions are: bill shocks are primarily caused by excessive data usage and can be simply prevented by Real Time monitoring; the ARPU in the United States is twice as high as in Europe and there is still great potential for savings and optimization.

Each year, Ezwim analyzes the data from its own SaaS system. This is a massive database of numerous clients from many countries. Based on this data, trends and changes in the market can be identified. Ezwim’s market knowledge is then applied for formulating suggestions that businesses can use in their telecom programs.

“Every year, the results surprise us time and time again. This is also the case this year. It is a great way to show our clients and prospects that we have the best TEM technology, the best employees, and the most thorough knowledge of the market. We perform the analysis and come up with solutions,“ says Bram Cool, CEO of Ezwim.

About Ezwim

Ezwim is global leader in TEM technology. Ezwim offers a comprehensive portfolio of Telecom Expense Management applications via the internet (Software as a Service). With its TEM applications Ezwim helps companies, carriers, and TEM firms make their telecom costs fully transparent, to reduce these costs and increase efficiency of related processes. Involving employees, real-time information, Lean Telecom, the ISO 27001 certification and far-reaching self-service options are distinguishing factors for Ezwim. The flexible character of Ezwim’s proven technology makes it ultimately suitable for all types of businesses; large, small, national and international. Since 2001, Ezwim has worked with satisfied clients all over the world.

Request a copy of the Telecom Monitor 2015:

sales@ezwim.com

For more information:
Ezwim
Bram Cool, CEO
Mobile: +31 619781727
Office: +31 88 8884300
Email: bcool@ezwim.com

Ezwim headquarters:
Science Park 404
1098 XH Amsterdam
The Netherlands

Dutch

Ezwim, de wereldwijde leider in Telecom Expense Management (TEM) technologie, heeft voor het vijfde jaar op rij de Ezwim Telecom Monitor gemaakt. De belangrijkste conclusies zijn: Bill shocks worden voornamelijk veroorzaakt door excessief datagebruik en kunnen door Real Time monitoren eenvoudig voorkomen worden; de ARPU in Amerika is twee keer zo hoog als in Europaen er is nog een groot potentieel voor besparingen en optimalisatie.

Ieder jaar analyseert Ezwim de data uit zijn eigen SaaS-systeem. Dit is een zeer ruime database van diverse klanten uit diverse landen. Aan de hand van deze data kunnen trends en veranderingen in de markt worden geïdentificeerd. Ezwim’s marktkennis wordt vervolgens ingezet om suggesties te formuleren die bedrijven mee kunnen nemen in hun telecomprogramma’s.

“Ieder jaar komen er weer verrassende uitkomsten uit en zo ook dit jaar. Het is een prachtige manier om onze klanten en prospects te laten zien dat wij beschikken over de beste TEM technologie, de beste medewerkers en de diepste kennis van de markt. We maken de analyse én we bedenken oplossingen,“ aldus Bram Cool, CEO van Ezwim.

Over Ezwim

Ezwim is wereldwijd marktleider op het gebied van TEM-Technologie. Ezwim biedt een uitgebreid portfolio van Telecom Expense Management applicaties via het internet (Software as a Service). Met zijn TEM applicaties ondersteunt Ezwim bedrijven om telecomkosten volledig inzichtelijk te maken, te verlagen en de efficiency van bijbehorende processen te vergroten. Het betrekken van medewerkers, real-time informatie, Lean Telecom, de ISO 27001 certificering en vergaande selfservice opties zijn onderscheidende factoren voor Ezwim. Het flexibele karakter van de bewezen Ezwim technologie maakt het uitermate geschikt voor alle typen bedrijven; groot, klein, nationaal en internationaal. Sinds 2001 werkt Ezwim met tevreden klanten over de hele wereld.

Aanvragen exemplaar Telecom Monitor 2015:

sales@ezwim.com

Voor meer informatie: